Poskytnutí sídla společnosti
Virtuální kancelář (fotogalerie)
Virtuální kancelář Spectrum nabízí tyto prestižní adresy:
- Příkop 6, Brno, PSČ 602 00 – (místní příslušnost FÚ Brno I)
- Králodvorská 16, Praha, PSČ 110 00 – (místní příslušnost FÚ Praha I)
- označení sídla jménem Vaší společnosti a identifikačním číslem,
- přijímání a správa Vaší korespondence,
- řádné kontaktní místo pro styk s obchodními partnery, klienty a orgány státní správy,
- exkluzivní adresu pro Vaše podnikání v centru Brna či Prahy s výbornou možností parkování,
- jistotu a stabilitu - jsme majiteli nebytových prostor ve kterých poskytujeme naše služby.
- společnosti s ručením omezeným ( s.r.o.),
- akciové společnosti (a.s.),
- fyzické osobě (OSVČ),
- organizační složce zahraničních společností.
Nemovitosti, ve kterých je provozována virtuální kancelář Spectrum jsou ve vlastnictví naší společnosti. S ohledem na tuto skutečnost je zajištěna stabilita a právní jistota námi poskytovaných služeb (naše služby tak nemohou být přerušeny či ukončeny z důvodu neshod s vlastníkem nemovitosti).
Virtuální kancelář Spectrum pro Vás zajistí veškeré právní ale i organizační úkony v souvislosti se změnou Vašeho sídla/adresy či zřízením sídla/provozovny do našich obchodních prostor (zastoupení při valné hromadě společnosti, příprava podkladů pro návrh na zápis změn do obchodního rejstříku atd.).
TIP: Výhodou virtuální kanceláře jsou několikanásobně nižší náklady na provoz a pronájem stabilní „kamenné“ kanceláře, profesionální firemní image a tomu odpovídající adresa společnosti. Při využití našich služeb parkování pro Vás a Vaše obchodní partnery zajištěno.
Virtuální kancelář Spectrum umožňuje krátkodobý pronájem jednacích místností a kanceláří pro Vaše potřeby, například pro jednání, obchodní schůzky, porady, meetingy či prezentace.
Virtuální kancelář Spectrum poskytne kontaktní adresu za účelem předávání korespondence či vzkazů a další administrativní služby.
TIP: Poskytneme Vaší společnosti v impozantní a stylové budově v centru Brna okamžitou flexibilitu a špičkovou firemní adresu.
Administrativní služby Brno
Administrativní služby - Proč služby od nás? - Co vše služby zahrnujíHledáte zajištění administrativních služeb pro svou firmu v Brně? Virtuální kancelář Spectrum Vám poskytne služby administrativní správy v nadstandardní úrovni a kvalitě.
Jaké administrativní služby pro firmy v Brně zajišťujeme?
- osobní asistence
- správa datových schránek
- bezchybné vyřizování administrativních záležitostí
- zastupování při jednání s úřady a institucemi včetně zajištění veškeré administrativy
- další doplňkové administrativní služby dle Vašich specifických potřeb
Zeptejte se na možnosti administrativní služeb VK Spectrum Brno - volejte bezplatnou linku 800 566 566!
Proč outsourcing administrativních služeb právě u nás?
Virtuální kancelář Spectrum pro Vás vyřídí veškerou běžnou administrativu. Odlehčete své firmě, zbavte se starostí s administrativními službami. Přenechte veškerou administrativu nám, víme jak procesy a úkony provádět rychle a efektivně – ušetříme Vám čas i náklady. Odborně vyškolený personál kanceláře Spectrum pracuje efektivně, a ve výsledku vykazuje nižší náklady, než Vaši vlastní zaměstnanci.

V mnoha případech není nutné efektivní zaměstnávat vlastní asistentku nebo sekretářku. Dílčí úkoly splní VK Spectrum Brno mnohem levněji. Externí správa administrativy zcela nahradí celé oddělení back office a může představovat také správu účetnictví a daňové poradenství nebo právní poradenství za výhodných podmínek. Jedná se o kompletní servis pro firmy. Máme dlouholeté zkušenosti ve všech výše uvedených oborech a zajištění administrativních služeb (Brno) v naší režii využívají jak malé, tak i větší firmy.
Využijte služeb virtuální kanceláře Spectrum. Důvěřujte našim zkušenostem, s námi je správa administrativy vždy v dobrých rukou.
Kontaktujte nás, v rámci administrativní služby zajistíme (ideálně Brno a okolí):
- osobní asistence
- přepisy dokumentů
- správa korespondence
- objednávky a rezervace služeb
- zastupování fyzických osob před úřady
- zastoupení společností a institucí při jednání
- zajištění vnitrostátní a mezinárodní přepravy zásilek apod.
CENÍK SLUŽEB naleznete zde
Máte dotaz ohledně služeb virtuální kanceláře? Chcete nacenit Vaše požadavky? Napište nám!
Nebo potřebujete poradit s ready made společnostmi?